Hoe word ik lid van PV Tivoli?
Dat ligt aan jouw dienstverband.
Ik heb een Achmeacontract
1. Ga naar Achmeanet.
2. Zet het schuifje van PV Tilburg aan.
3. Klik op Aanmaken.
4. Jouw verzoek komt binnen bij Achmea HR.
5. 1x per maand geeft HR aan PV Tivoli de nieuwe inschrijvingen door.
6. Na het bericht van HR krijg jij van ons een Welkomstmail.
Let op: het moment dat wij de Welkomstmail sturen is dus afhankelijk van het moment van inschrijven.
7. De contributie wordt ingehouden van jouw salaris.
Ik werk via een uitzendbureau voor Achmea
1. Stuur een e-mail naar PVTivoli@achmea.nl.
2. Zet in jouw e-mail dat je uitzendkracht bent, je AA-nummer en dat graag lid wil worden.
3. Jij krijgt van PV Tivoli een e-mail met uitleg voor jouw verdere inschrijving en betaling van de contributie.
Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?
1. Ga naar Achmeanet.
2. Zet het schuifje van Geen personeelsvereniging aan.
3. Klik op Aanmaken.
Hoe schrijf ik mij in voor een evenement?
1. Ga naar de website van PV Tivoli.
2. Klik op INLOGGEN.
3. Vul je gebruikersnaam en wachtwoord die je van ons kreeg.
4. Ga naar de activiteiten.
5. De rest spreekt voor zich.
Hoeveel kost een lidmaatschap?
Dat ligt aan jouw dienstverband.
Ik ben in dienst van Achmea
Je betaalt € 2,50 per maand. Dit wordt iedere maand automatisch ingehouden van jouw salaris. Achmea legt nog eens € 2,50 bovenop jouw maandbedrag.
Ik werk via een uitzendbureau voor Achmea
Je betaalt € 5,- per maand. We vragen je per 6 maanden vooruit te betalen omdat we de kosten niet van jouw salaris kunnen inhouden.
Moet ik bijbetalen voor deelname aan een activiteit?
Meestal betaal je een eigen bijdrage. We proberen de eigen bijdrage zo laag mogelijk te houden. Introducés betalen meestal meer. Jij betaalt voor jouw introducé.
Krijg ik mijn geld terug als ik me afmeld voor een activiteit?
Dat ligt eraan. Als de inschrijvingstermijn van het evenement nog niet voorbij is, krijg je bij afmelding je geld terug. Meld je je af na de inschrijvingstermijn? Dan krijg je je geld niet meer terug.
Mag ik iemand meenemen naar een activiteit?
Soms mag dat. Als dat het geval is, staat dat bij de activiteit op onze website of in onze andere uitingen.
Kan ik jullie e-mails op een ander adres ontvangen?
Jazeker. Stuur een e-mail naar PVTivoli@achmea.nl en geef aan wat het gewenste e-mailadres is. Wij passen het aan in onze administratie.
Inloggen lukt niet. Kan ik nieuwe inloggegevens krijgen?
Ja, natuurlijk!
1. Klik onder het inlogscherm op Wachtwoord vergeten.
2. Vul je personeelsnummer (zonder AA) of e-mailadres in.
3. Klik op RESET WACHTWOORD.
4. Er wordt een e-mail naar jou gestuurd.
Let op: het kan even duren voordat je de e-mail hebt.
Krijg ik mijn contributie terug als ik mijn lidmaatschap opzeg?
Als je vóór de salarisverwerking opzegt, betaal je vanaf die maand geen contributie meer.
Ik ben een leverancier en wil een factuur versturen. Hoe doe ik dat?
Stuur jouw factuur naar PVTivoli@achmea.nl ter attentie van Johan van der Molen.